Thursday, October 14, 2010

Guru Cuba Edar Gambar Bogel Ditahan

BETONG: Seorang guru sukan sekolah menengah di Spaoh dekat sini, ditahan polis petang kelmarin, selepas didakwa cuba menyebarkan gambar bogel teman wanitanya yang kini sedang menuntut di Tingkatan Enam di sekolah tempat suspek bertugas.

Suspek yang pernah menjadi guru kepada mangsa dipercayai menjalin hubungan cinta dengan anak muridnya itu sejak 2008 dan mengugut menyebarkan gambar yang dirakam setiap kali mereka mengadakan hubungan seks selepas mangsa mahu memutuskan hubungan.

Menurut sumber, suspek, 34, menghantar SMS ugutan kepada mangsa berusia 18 tahun, sama ada membatalkan niat memutuskan hubungan mereka atau gambar bogelnya akan disiarkan dalam laman sosial, Facebook.
"
Suspek ditahan anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Betong selepas mangsa membuat laporan polis petang Isnin lalu akibat tidak tahan diugut.

“Hubungan seks antara suspek dan mangsa mungkin berlaku atas dasar suka sama suka, namun perbuatan suspek yang sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak berusia sebulan, mengugut mahu menyebarkan gambar bogelnya menyebabkan mangsa ketakutan.

“Suspek dikatakan merakam aksi mereka mengadakan hubungan seks setiap kali bertemu dengan mangsa di rumahnya. Mangsa turut mendakwa diugut sekiranya enggan mengadakan hubungan seks dengan suspek,” katanya.

Difahamkan, selain mangsa, guru lelaki yang berasal dari negeri ini, turut mempunyai hubungan dengan beberapa wanita lain berdasarkan beberapa gambar bogel wanita lain dikesan dalam telefon bimbit dan komputer ribanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Betong, Deputi Superintendan Mohd Bukhori Saffai yang dihubungi Berita Harian, mengesahkan suspek direman selama lima hari bagi membantu siasatan selepas menerima laporan dari seorang pelajar.

Kes itu difahamkan disiasat mengikut Seksyen 507 Kanun Keseksaan kerana kesalahan menakutkan secara jenayah yang boleh membawa hukuman penjara maksimum dua tahun. - Berita Harian

Apa kes ni ? Macam-macam dunia sekarang . Guru tinggi darjatnya kerana tugasnya untuk mendidik anak bangsa . Tapi sekarang lain jadinya . Cubaan mengugut seorang pelajar nya sendiri mengundang bencana . Dia akhirnya di tahan . Bukan seorang je . Ramai lagi kekasih gelapnya kat luar sana . Selepas pihjak polis buat pemeriksaan lanjut ada banyak lagi gambar guru tersebut dengan orang lain . Aksi panas dirakam nya, Buat kerja mengarut lagi . Hahaha . Padan muka kena tangkap .

2 comments:

ayuazami said...

apela bodoh sangat cikgu tu. dah ade isteri pegi jela main dgn isteri sendiri, yang sangap sgt nak main dgn banyak orang pehal?

bikin malu nama sekolah je. poooddaaaaahhhhhH!

Amir said...

@ayuazami

itu lah dikatakan nafsu . bukan buat malu sekolah je . tapi rosak kan imeje guru sekali .

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design