Friday, October 15, 2010

Toyota & Ducati - CUN BEB!!!

Masa menggeledah alam maya sejurus selepas Amir makan tadi . Amir terjumpa sesuatu yang memang menarik . Tambah-tambah Amir memang minat dalam permotoran ni . Haa . Apa yang Amir jumpa . Adalah gambar sebuah kereta Toyota dan sebuah SBK Ducati . Pergh!! Meleh beb !! . Apa kaitan Toyota dengan Ducati ? Alahai . Sebuah kereta Toyota telah di modifikasi secara extreme untuk memuatkan SBK Ducati didalamnya !!! . Gempak ! Gempak ! . Hehehe . Kalau lah dapat satu , kan seronok . Kereta Toyota tersebut dikenali sebagai Toyota Tundra . Manakala Ducati tersebut adalah Ducati Transpoter .

Toyota tersebut telah diubah suai , sistem suspension , handling , dan dilengkapi dengan banyak lagi teknologi bagi memastikan ianya sesuai dijadikan sebuah trak pengangkut Ducati tersebut . Malah tempat duduk pun ditune beb ! Serious gempak . Bende ini real dan untuk dijual kowt ?!?!?! WTF !!  . Tetapi difahamkan Ducati tersebut dijual berasingan . Alahai untungnya nasib badan kalau ada orang Malaysia yang pakai . Dah la trak dilengkapi teknologi yang cangih-canggih . Siap ada alatan dan sparepart untuk Ducati tuh pulak ! . Rasanya trak ini direka khas untuk sesiapa yang mempunyai Ducati yang dikhaskan untuk dibawa dilitar sahaja . Seperti Moto GP tuh . Jom tengok gambar-gambar nya .


Gempak SHIALLL !!! :)


Model yang dipamerkan . Terbaik . Kaler merah CUN !!
 

Macam-macam alatan dilengkapi pada truk ini .


Sistem brek yang ditune secara maksima demi tujuan keselamatan .

Nota Kaki :
Kalau lah Amir anak orang kaya , Amir mintak set ini je . Tak minta lain dah ! Hahaha :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design