Saturday, January 8, 2011

Nike Dunk ? Awesome!


Argh . Dah beberapa hari Amir terpaksa membiarkan blog Amir ini sunyi sepi tanpa sebarang update . Banyak pekara yang perlu Amir uruskan . Sebab Isnin dah mula kelas . Daftar masuk hostel , Beli barang kelengkapan itu ini . Wargh . Penat-penat . Dan satu lagi cabaran , P1 Wimax Amir masih dalam tahanan . Sebab tak bayar lagi . Hehe . Tapi nasib baik lah jiran sebelah bagi pinjam Stimix die . Hohoho .

Dah melebih pula . Nampak tak gambar kat atas ? Entri kali ini adalah tentang kasut Nike Dunk ! Owh ! DAMN ! Sumpah lawa , design-design yang Amir tak pasti ada dipasaran atau hanya rekaan semata-mata . Yang paling meraik bagi Amir adalah yang design GOOGLE . Haha . Color dia cun lah weyh ! Banyak lagi . 

Sebenarnya Amir dapat gambar ini dari roomate Amir . Dia yang bagi Amir tengok . Owh . Sungguh cantik-cantik . Kalau siapa-siapa ada jumpa . Please tolong sangat-sangat bagitau kat Amir kat mana ada Nike Dunk yang ada pattern macam ni . Hehe . Kalau ada lah . Mesti RARE ! DAMN ! Design dalam gambar ini semua cute-cute lah weyh ! Nak semua lah macam ni . HEHE .

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design