Sunday, February 13, 2011

[ Tools ] Windows Password Remover V7.01


Windows password remover adalah satu tools professional untuk recovery kembali password windows yang hilang atau lupa . Ia berkebolehan untuk reset password administrator serta user tanpa reinstalling OS Windows tersebut . Hehe . Power tak software nie ? Antara windows yang boleh di resetkan passwordnya menggunakan software ini ialah , Windows 7 , Vista , XP and etc .

AMARAN KERAS : Software ini bukan tujuan untuk kegunaan exploit . Harap digunakan untuk kesenangan kita sahaja . TQ .

Software ini sebenarnya dah ada version yang sebelum-sebelumnya . Tapi saja nak share version yang terbaru . Kepada sesiapa yang ada masalah seperti lupa password ke ? Kawan tak ingat dia save password apa ke ? Adik kita tukar password tanpa sengaja ke ? Tetibe je tak leyh login . Jangan risau . Guna sahaja software nie . Tak payah hantar kedai format windows korang . Dah kene duit lagi lah . Banyak file hilang lah . Haa . Macam nie lagi selamat dan best kan ? Hehe . Selamat mencuba .

 

Installation guide of Windows Password Remover :

1. Download ISO file yang telah Amir sediakan link untuk korang download kat atas tadi .
2. Burn ISO file tersebut ke dalam CD . Jangan bazir duit burn dalam DVD . Sbab file die kecik je .
3. Boot CD tersebut menggunakan laptop yang anda nak reset password windowsnya .
4. Tunggu beberapa ketika dan bacalah arahan seterusnya . Ngee ;)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design