Tuesday, March 8, 2011

Futsal With Classmate


Saja nak update sikit fasal Futsal . Satu sukan yang amat terkenal digolongan remaja . Ada juga bapa-bapa yang bermain futsal . Biasa lah minat bola kan ? Futsal yang dimainkan di dalam gelanggang yang telah dibina mengikut ukuran yang telah ditetapkan . Serta bilangan pemain dalam 6 atau 7 orang dalam satu pasukan . Ok lah tuh . Main pun santai-santai sahaja .

Amir pun dah mula bermain futsal . Pujuk diri ini untuk mula bersukan semula . Sebab dah hampir 2 tahun kaki Amir sakit gara-gara main bola padang dulu . Haishh . Baru 2 tahun tinggal sukan . Badan dah macam gajah . Tak boleh nie , kena mula bersukan balik . Amir takde pasukan tetap pun , main untuk suka-suka ja . Takde masuk tournement mane-mane pun . Tapi saja santai seronok bermain dengan rakan-rakan sekelas . Diorang pun enjoy je main futsal . 

Amir sekarang dah mula kerap bermain futsal .Dulu jarang sangat-sangat . Sekarang nie main 2 kali seminggu . Hari rabu dan jumaat petang . Itu pun sebab pihak universiti dah bagi tempat . Datang main free je . Hehe . Seronok betul . Jum tengok gelagat kawan-kawan Amir yang bermain futsal dalam hujan . Tak serik diorang nie . Hehe .


Hibatullah , Top Player . Die power gelecek bola kowt . HAHA .


'Ustaz' Keriangan bermain futsal dalam HUJAN , Dia pakai jersey merah tuh . Arsenal .


Zul , Roomate Amir . Gol Keeper terhangat . Power Seyh . HAHAHA ;)

2 comments:

yancun said...

aku ?

Amir said...

@yancun
ko nak main futsal ? HEHE . Boleh berlari ke ? kihkihkih :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design