Saturday, September 17, 2011

Berpeluang Memenangi Pelbagai Hadiah Dengan SAYS.my?


Says.my kini semakin rancak memberi hadiah kepada anak muda sekarang . Hanya dengan menyebarkan link pengiklanan . Anak muda yang berfacebook , tweet dan macam lagi kini boleh mendapat habuan dengan kegiatan online 24 seven mereka . Berbaloi lah jugak kan ? Dari online 24 jam ape pun takde dari buang masa . Ada duit poket sikit jadi lah kan ? Tak payah mintak mak ayah duit lagi . Bukan tuh aje , siap dapat hadiah lagi tau yang best-best Says.my bagi . Nak tau ape dia ? Baca artikel blog Amir yang kusut masai ni sampai habis ok .

Social Good 2.0 menawarkan pelbagai hadiah untuk dimenangi , antaranya ialah yang menarik minat Amir ialah . Samsung Galaxy S II , wang tunai RM500 , I Pad 2 , PSP dan macam-macam lagi!! Untuk maklumat lanjut sila klik sini . Korang klik je sign in says.my untuk menerima jemputan Amir yang tak seberapa ini untuk korang join Social Good 2.0 ini dan berpeluang menang hadiah bersama-sama!!

Bukan itu sahaja , banyak lagi campaign yang boleh korang share untuk meningkatkan peluang untuk menang , antaranya dengan campaign Live Green by WWF Malaysia ini . Tak pun Undi Malaysia , ape tuh ? Meyh tengok sini . Dan banyak lagi kat sini .

Korang boleh lawat sini untuk ketahui lebih rahsia untuk menang . Syok ooo Says.my buat macam nie!! ;)

4 comments:

HAFIZAL said...

betul ker nie...kalo betul nakl join lah

Admin said...

Betul or tak , Amir tak pernah la menang lagi . Tapi dah bnyk yg dapat reward . TIngal brape hari je tinggal nie untuk giveaway hadiah . baik cepat ;P

Aleen Aiden said...

woahhh,mcm menarik je.huhuh

Admin said...

@aleen aiden
Menarik , jum la try mane tau rezeki dapat ke . hehehe .

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design