Thursday, June 21, 2012

9 Power Malaysia

TEKNOLOGI BARU BAGI MENJIMATKAN MINYAK , MEMPERCEPATKAN & MENINGKATKAN TOP SPEED KENDERAAN ANDA!!!


9 Power , satu penemuan baru yang dibuar oleh Human Can Research , atau dikenali dengan HCR di Indonesia . 9 Power dicipta sama dengan konsep power booster yang dipasang pada bateri kenderaan demi mencantikkan arus eletrik yang dibekalkan pada enjin untuk menjadikan enjin lebih stabil . Sama juga seperti grounding kit . Iaitu ia membumikan arus eletrik berlebihan demi tujuan keselematan dan menjadikan lampu lebih terang .

9 Power dibina menggunakan konsep yang sama . Tetapi ia jauh lebih menguntungkan . Kerana ia menjimatkan minyak . Kerana ia menstabilkan arus api yang dibekalkan oleh coil api kepada palam pencucuh . Secara tidak langsung , api yang cantik dibekalkan . Pembakaran petrol akan menjadi sempurna . Ini lah yang menyebabkan penjimatan minyak jika menggunakan 9 Power . Petrol akan membakar api yang dibekalkan . Sekiranya tanpa 9 Power . Kemungkinan besar api yang dibekalkan mungkin mempunyai percikan , dan tidak sempurna untuk pembakaran . Ini adalah yang menyebabkan penggunaan minyak secara berlebihan .

Kini Amir menjadi salah satu ejen yang membekalkan 9 Power ini di Malaysia . 9 Power diimport dari Indonesia dan ianya terbaru dipasaran . Masih tidak ada premis tetap yang membekal 9 Power ini .
Untuk maklumat lanjut , sebarang pertanyaan dan tempahan boleh dibuat di laman page rasmi 9 Power Malaysia di sini : http://goo.gl/rjzHc


1 comments:

Fariz Reza [FR] said...

Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 105 .

Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design