Tuesday, June 26, 2012

Perniagaan Punca Rezeki Lebih Besar ?


Perniagaan , mmg salah satu punca rezeki yang jauh lebir besar dari makan gaji . Mengikut pengalaman Amir bekerja , bagi Amir berniaga itu jauh lebih menguntungkan . Tetapi tidak Amir nafikan, yang bekerja makan gaji itu juga bagus . Bagi Amir setiap pekerjaan itu adalah baik , sama ada ianya haram atau halal sahaja .

Sekarang medium untuk berniaga teramat lah banyak , malah pada zaman sekarang medium pengiklanan sangat mudah dan percuma . Seperti Facebook , blog dan lain-lain . Peringat umur pula , tiada had . Ada sahaja yang belasan tahun sudah pandai berniaga . Jangan terkejut , ianya benar . Kalau anda pernah ternampak atau terbaca tentang , ribbon custom made , sabun custom made untuk hantaran . Kebanyakannya dari idea kanak-kanak yang jauh lebih kreatif . Ianya bagus .

Kini terdapat banyak barangan yang boleh beli secara online , cuma kita kena pastikan ianya benar atau palsu . Pastikan pihak mereka mempunyai nombor pendaftaran perniagaan dari SSM . Dan periksa dahulu tentang sesuatu penjual . Langkah berhati-hati ini sangat lah penting salam menjual dan membeli secara online .

Sila lawat link-link perniagaan Amir juga ya ? ;)


Samurai LED Watch
Backpack Untuk Lelaki & Perempuan
Backpack
Pre-Order Jeans Levi's Original

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design