Monday, August 13, 2012

Samsung Galaxy S / SII Download Mode USB JIG


Posting entri kali ini bertujuan untuk menjual satu alat 'homemade' yang dicipta sebagai 'jumper' . Ini bertujuan untuk menyelesaikan masalah 'soft brick' telefon samsung anda . Alat ini sangat lah disarankan untuk 'developers' atau penggemar user telefon Samsung yang sering kali flashing telefon Samsung mereka untuk menggunakan Custom ROM . Kadangkala terdapatnya kesilapan , dan ianya akan membuatkan telefon tersebut berada dalam keadaan 'soft-brick' . Maka dengan ini , dengan hanya menggunakan USB JIG ini . Telefon ini dapat dikembalikan Download Mode secara automatik . Selalin itu , USB JIG ini juga bertujuan untuk 'reset' counter binary . Dimana untuk memastikan telefon Samsung yang telah di flash akan meningkatkan binary counter ini . Secara tidak langsung ianya akan memusnahkan warranty telefon tersebut . Oleh itu , USB JIG ini digunakan untuk reset kembali flashing counter kepada '0' . Lihat video dibawah untuk maklumat lanjut .

"Breathe Life Back Into Your Bricked Samsung Galaxy S With Our USB Dongle Jig"



Sekiranya anda menghadapi masalah seperti 'semi-bricked' & 'bootlap' pada telefon Samsung anda . Anda boleh menyelamatkan telefon anda dengan USB JIG ini .


Contoh 'Semi-Bricked'


Contoh 'bootlap' atau lebih dikenali dengan stuck semasa cuba turn on telefon
 Senarai telefon yang berjaya menggunakan atau compatible dengan USB JIG ini :

* Samsung i9000 Galaxy S
* Samsung T959 Vibrant Galaxy S
* Samsung Galaxy S Fascinate
* Samsung Galaxy S Epic
* Samsung Omnia 7
* Samsung Galaxy S II
* Samsung Galaxy ACE
*Galaxy W (GT-I8150)
*Galaxy Note GT-N7000, I9220

Cara pembelian alat ini , anda harus menghantar email terlebih dahulu . Dan penjualan hanyalah dilakukan secara di talian dan tiada premis untuk dilawati . Penghantaran dengan menggunakan Pos Laju . Maklumat pembelian akan dimaklumkan dengan kadar segera . Sebarang pembayaran sebelum 12 tengah hari , item akan dihantar pada hari tersebut manakala pembayaran selepas jam 12 tengah hari akan dihantar next working day .

EMAIL : muhdamir.biz@gmail.com
PRICE : RM 30 per unit
POSTAGE : RM 5 (Semenanjung) RM10 (Sabah & Sarawak)

Sebarang maklumat lanjut , anda boleh menghubungi saya melalui email di atas . Terima Kasih .

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design