Monday, December 10, 2012

Samsung Galaxy S3 Clone

Samsung Galaxy S III Clone yang terbaru kini sudah didapati dipasaran dimana versi terbaru kini hanya adalah single sim! Serta ukuran badan , warna 99% mengikut yang original . Bukan itu sahaja , malahan dijual beserta dengan kotak Samsung original . Tidak dinafikan sudah ramai yang tertipu dengan muslihat jahat sesetengah peniaga yang menyatakan ianya adalah original . Buat pembaca semua , sebarkan , hebahkan lah sebelum ada diantara kita menjadi mangsa di masa akan datang . Sila lihat dengan teliti gambar yang dilampirkan , dengan telefon pintar S III anda sekarang . Masih akan nampak dengan jelas ianya adalah tiruan sekiranya diperhatikan dengan teliti gambar-gambar tersebut .

SAMSUNG GALAXY S III CLONE WHITE COLOR - VERSION 1


SAMSUNG GALAXY S III CLONE SPARKLING BLUE 99% LOOK A LIKE ORIGINAL - NEW - VERSION 2


Begitu hebat teknologi sekarang sehinggakan dapat 'meniru' hampir sempurna dengan yang original . Dan begitu mudah didapati dipasaran kerana ianya jauh lebih murah berbanding original sehingga separuh lebih murah! . Harga Samsung Galaxy S III clone ini dijual sekitar harga RM 700 - RM 900 .

Nasihat untuk pengguna , hak membeli hak anda . Tiada unsur hasutan atau ugutan disini . Untuk mendapatkan Samsung Galaxy S III Original , boleh dibeli secara online dengan Mobile Online Store Ent. Klik banner untuk ke FB page mereka ;)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design