Sunday, September 19, 2010

Windows 8 128-bit by Microsoft


Amir telah terbaca sesuatu tentang projek terbaru microsoft , Microsoft telah pun bermula mengusahakan Windows 8 sebelum Windows 7 telah disiapkan. Sebab menjadi yang pasukan lain mengusahakan aspek berbeza sistem pengendalian, sebab itu Microsoft mampu lakukan ini. Microsoft dahulunya menjelaskan tentang apa yang kita boleh melihat pada Windows 8 melalui satu deskripsi tugas.

Ia muncul melakui , kecuaian satu pekerja Microsoft khusus tidak terlalu berhati-hati dengan profil LinkedIn mereka , dan mempunyai tidak sengaja bocor beberapa perincian-perincian menarik mengenai Windows 8. Menurut profil LinkedInnya, yang kelihatan seperti telah mendapat kebanyakan daripada butir-butiranya.

Robert Murdon telah bekerja untuk Microsoft sejak Januari 2002. Windows 8 News berjaya memperolehi maklumat ini pada profil LinkedIn pekerja Microsoft sebelum ia dilenyapkan :


“Robert Morgan is working to get IA-128 working backwards with full binary compatibility on the existing IA-64 instructions in the hardware simulation to work for Windows 8 and definitely Windows 9.”
“Robert Morgan is using Hestia (custom software package) for experimenting with the processor for scientific analysis and 3D graphics. Error: Memory Latency? Always gotta be a challenge barrier, it’s gotta be a bug in Hestia. right?!”
“Robert Morgan is frustrated with process standards and regulations! Delays Delays!”


Murdon kelihatan pasti yang kita akan melihat 128 bit keserasian dengan Windows 9, sementara ia muncul yang sama ada kita akan melihat ia dalam Windows 8 atau bukan masih tidak tentu. Secara kebetulan, banyak percaya Windows 7 akan menjadi Microsoft terakhir 32 gigit OS. Jadi ini bermakna kita akan melihat Windows 8 dalam 64 bit dan 128 bit? Apa pendapat anda semua ?

Adakah penemuan baru ini akan menyebabkan satu lonjakan paradigma yang melampau dalam edaran teknologi dimana teknologi lama mustahil akan diguna pakai kembali ?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design