Wednesday, October 13, 2010

Program Elak Lahir Anak Luar Nikah atau Galak Zina ?

Program Yes I can dilancarkan . Program apa ini ? Klik sini nak tau lebih lanjut . Dan klik sini juga . Program yang di lancarkan dengan motif melakukan seks tanpa hamil . Damm . Kempen ntah apa-apa lah . Mengarut . manggalakkan zina ?

Apa ? Dia cakap cara hidup sihat lah ? OOOooo . Cara hidup sihat macam ini . Nak buat seks pakai kondom . Kalau tak pakai kondom si perempuan kne makan pil perancang lah ? Macam tuh ? . Sungguh tak dimasuk akal .

Macam ajar budak-budak buat seks :
" Adik-adik buat seks suruh pakwe pakai kondom ea ?"

Macam mana benda ini boleh diterima pakai pun tak tau lah . Malaysia bukan negara Islam ke ? Apa ? Nak cegah dari kes buang bayi yang melampau ? Adoi . Tolong lah , kenapa nak cegah ikut cara Amerika ? Kan ada hukum dan syarak dalam agama Islam bab zina ini ? Bukan ke tak betol dah cara nak mencegah tu ?. Dah la budaya asing pon semakin teruk di praktikkan oleh remaja-remaja Malaysia . Masyarakat nampak , tapi butakan mata sendiri dengan alasan . ' I tak nak jaga tepi kain orang ' . Dammm .

Wahai rakyat Malaysia , tepuk dada tanya selera .

 Duta yang seksi kowt . hahah :)

3 comments:

ayuazami said...

woah! isu panas tu :)

wan.one91 said...

style dow ko komen. aq ske..
neway,aq new dlm dunia blog.
mnx tnjuk aja.
ni blog aq.
one2sharingiscaring.blogspot.com
haha. aq entam jeh nme emel blog uh.
ape yg trlintas jep.huu~

Amir said...

ayu : hahaha . panas . memang panas :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design