Monday, October 4, 2010

University Kuala Lumpur 7th Convocation Ceremony , October 2010

Convocation yang ke 7 UniKL akan dilangsungkan di Putrajaya . Kenapa Amir tulis entri ini ? Saje , Hehe . Kakak Amir pelajar Universiti Kuala Lumpur Malaysian Institute of Marine Engineering Technology ( UniKL MIMET ). Dia akan dianugerahkan diploma pada hari Khamis ini . Acaranya bermula pada hari ini iaitu di University Kuala Lumpur Malaysia Institute of Information & Technology ( UniKL MIIT ) , dimana semua pelajar yang akan dianugerahkan diploma & ijazah perlu mendaftarkan diri serta mengambil jubah masing-masing .

Bermula dari jam 9.30 pagi , namun pada pukul 8.00 pagi sudah kelihatan ramai pelajar UniKL berhimpun di hadapan City Campus bagi menyelesaikan acara bagi hari ini dengan segera . Namun kepada pelajar yang tinggal jauh dari Kuala Lumpur diberi peluang , acara dilangsungkan sehingga jam 4 petang . Ini bagi memastikan ianya adil buat semua dan mustahil ada yang tidak dapat menyertai convocation ini melainkan pelajar tersebut tidak menyediakan dokumen yang duperlukan dengan lengkap .

Disebabkan acara ini juga , City Campus penuh dengan orang serta menyebabkan kesesakan penggunaan lif . Haha . Dekat sejam nak tunggu lif . Amir hanya menghadiri kelas pada jam 10.30 pg - 1.00 petang kerana kelas seterusnya dibatalkan kerana lecturer mempunyai masalah .

Amir doakan segala acara convocation ini berjalan lancar ,serta untuk Amir berpeluang untuk menyaksikan kakak kesayangan Amir itu berada diatas menerima diploma beliau dengan bangga . Amin .

Gambar Convocation ke-6 UniKL

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design