Monday, December 27, 2010

AFFSuzuki Cup 2010 : Final Leg 1 [ Malaysia ( 3 ) - ( 0 ) Indonesia ]


Final Leg 1 AFF Suzuki Cup 2010 telah pun berlangsung jam 8 malam semalam . Sumpah game memang gempak , agresif . Tapi dengan berkat kesabaran , hasil dari latihah skuad Malaysia akhirnya gol pihak lawan kita Indonesia bolos dengan gol pertama oleh Safee Sale dengan hasil bantuan dari Norshahrul Idlan . Memang gandingan hebat dua orang partner nie . Hehe .

Walaupun Amir tidak menyokong dengan menonton perlawanan di stadium . Amir tetap sokong depan TV kat rumah ini . Lagi selesa . Hehe . Boleh jerit-herit . Memang Amir kene sumpah seranah semalam ngan jiran-jiran . Haha . Apa pun Amir berpuas hati dengan permainan squad Malaysia . Buat penyokong Malaysia mari kita support skuad negara kita ! Lagi 2 hari sahaja lagi .

Permainan di Jakarta nanti Amir berani jamin akan genting . Kerana bermain di Indonesia . Haha . Penyokong Malaysia yang menyokong di stadium nanti Amir harapkan jaga tingkah laku kita sebagai rakyat Malaysia . Jangan lah ada yang bawa laser lah . Merecun apa lah . Biar lah skuad Malaysia kita main dengan adil dan saksama . Hee .


Berkat dari kuasa penyokong dan semangat skuad Malaysia . Ini lah yang skuad Malaysia beri pada penyokong !

Mari kita tunggu perlawanan balas balik yang akan berlangsung 2 hari lagi ! Penyokong-penyokong jangan lupa sarung jersi home skuad negara kita . Yeay !


2 hari lagi! Tak sabar , memang gegar rumah opah Amir , sebab besok nak balik Kampung . Yeay! 

4 comments:

Pelisah said...

Hahahah Felisya pun jerit2 dengan Ma. Sumpah rindu waktu World Cup haritu :P

Admin said...

@felz ;)
hahah . betul2! yeya . 29 nnt jerit lagi! :D

Mag said...

mas mest menang beb!! masa depa lawan ari tue, standard world cup beb.. saya ada juga update pasal pasukan MAS nie.. anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Pembaca Fanatik Blog gua mengganas
Aku nak rambut mcm Dr Rozmey
Gempar! ramai bantah aku wat rambut DdR
Mari lah ROGOL saya!

Admin said...

@Magrib
Thx ya ! Sangat menghargai :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design