Saturday, January 1, 2011

Entri Pertama 1.01.2011 . Nuffnang & ChrupChrup ?

Entri baru , semangat baru . Oh yeah . Celik mata sahaja sudah pandang tepat terus ke lappy Amir , dia saja lah yang sudi jadi teman hidup Amir . Hehe . Pagi ini dapat ilham untuk tingkatkan hasil pendapatan Nuffnang & Churp Churp . Sebelum ini , Amir tidak ambil peduli sangat tentang kedua-dua sumber pendapatan utama yang agak glamor buat para blogger kat luar sana . Tapi , bila Amir baca satu entri Cik Yaya bagi penutup tahun 2010 . Amir terus rasa jeles . Hehe . Blogger semua boleh klik sini untuk lihat entri tersebut .

Dah tengok kan ? Haa . Sempoi . So , oleh itu . Amir pun nak jugak macam Cik Yaya dapat . Dan langkah itu bermula dari sekarang ! . Alhamdulillah dapat idea untuk sebarkan link-link berduit tuh . Hehe . Dengan cara , tarik minat orang lain untuk klik link tersebut . Hah , nak tau macam mana ?


Haha . Macam nie lah ! Klik lah pada link-link yang akan Amir update dengan link yang Amir rasa best untuk korang klik .

Harap dapat lah sikit jana pendapatan kat blog Amir ini , hasil di nuffnang sudah ada lah sikit . Hehe . Tapi tak nak cashout lagi . Rase macam sikit sangat . Hehe . Tunggu lah dah banyak sikit lagi . Kalau cashout pun musti habis entah kemana . Biasa lah Amir ni . Suka berbelanja sikit ;)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design