Thursday, December 23, 2010

How To Fix Celcom Broadband Error 619


Semasa Amir tersesat dalam carian Google tadi , kawan mintak tolong berkenaan Error 619 yang dihadapi beliau yang terjadi semasa beliau cuba untuk menggunakan Celcom Broadband beliau . Amir ada terjumpa satu benda yang mungkin bagus untuk dikogsikan bersama .

Entri kali ini khas buat pengguna broadband yang kadang-kadang anda mungkin mengalami masalah " Error 619 " ini . Error ini adalah berkaitan dengan port . Disebabkan penggunaan yang melampau atau terlalu ramai pengguna, port tersebut akan terlalu banyak connection secara tidak langsung akan membuat anda gagal untuk mendapatkan ip address dari port tersebut .

Sebagai langkah mudah , sila download file yang telah Amir sediakan untuk kepada sesiapa yang mempunyai masalah ini . File tersebut adalah flash yang direka bagi memudahkan untuk korang faham tentang langkah-langkah yang harus dilakukan bagi menyelesaikan masalah " Error 619 " ini .

Download File Dibawah

Nota Kaki : Amir tidak pernah cuba menggunakan kaedah ini kerana Amir bukan pengguna broadband , ini hanyalah satu kaedah yang mungkin berjaya . Sekiranya masih tidak berjaya , sila periksa broadband provider anda . TQ .

2 comments:

Anonymous said...

bengong!!!!!!!!!!

Admin said...

@Anonymous

Apesal ?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design