Sunday, December 19, 2010

"Saya Gay , Saya Ok"

Selama 3 hari berada di Taiping menghadiri perkahwinan sepupu kepada rakan Amir . Hidup Amir tanpa  internet menyebabkan banyak yang Amir tertingal . Menunjukkan betapa internet salah satu medium penyebaran sebarang berita/cerita/gosip dan banyak lagi . Entri kali ini ini Amir mengulas tentang seorang lelaki rakyat Malaysia membuat satu video pendedahan bahawa dia adalah seorang gay dan menyeru semua untuk menjadi diri sendiri dan berpegang kepada kepercayaan tersebut ?

Mari lihat video ini , apa kata anda ? Apa pandangan anda ?


Selepas melihat video ini , Amir mempunyai pendapat yang tersendiri . Biasa bukan ? Masing-masing mempunyai pendapat dan pandangan tersendiri . 

Adakah lelaki diatas sedar akan apa yang diperkatakan ? Berkata tentang kepercayaan sendiri dan pegangan diri sendiri . Dan cuba untuk memahami diri sendiri ? Adakah dia sudah hilang akal ? Sesungguhnya kita semua sebagai umat Islam mendoakan dia bertaubat dan menginsafi diatas pendedahan dia sebagai seorang gay . Dunia kini semakin kian menghampiri akhir-akhir zaman . Mengulangi kembali zaman-zaman yang dilaknat Allah . Kes diatas seperti merujuk kembali dimana Kaum Nabi Lut . Dimana Allah melaknat Kaum Nabi Lut . Marilah kita memperbetulkan fahaman diri kita . Jangan membiar kan anasir kafir yang sentiasa dibisik pada teliga umat Islam , agar umat Islam semakin rosak binasa .

Diaharap masyarakat diluar saya tidak terpengaruh akan kata-kata dia diatas ini , kerana ini semua adalah jalan kesesatan . Dan percayalah bahawa satu-satunya pegangan kita umat Islam adalah Al-Quran dan agama Islam itu sendiri .

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design