Sunday, December 19, 2010

Nokia C6

Specifications please kindly click here and also here .

Dah lama tak update blog picisan Amir ini . Disebabkan pekara yang perlu Amir selesaikan semasa cuti semester kali ini teramat lah banyak dan ini adalah gara-gara dari tiadanya perancangan yang rapi . Namun apakan daya . Kita sebagai manusia merancang , dan Allah SWT yang menentukan segalanya . 

Oh , telefon bimbit bijak diatas adalah salah satu gadjet yang Amir berminat untuk dijadikan sebagai gadjet baru didalam hidup Amir . Namun apakan daya , hajat untuk memiliki telefon bimbit bijak itu terpaksa ditangguhkan . Gara-gara terlalu sarat dengan aktiviti menjelajah Malaysia dimana menggunakan wang ringgit yang banyak adalah sebab utama hajat itu terpaska di tangguhkan . 

Tapi takpe . Bukan masalah besar pun . Ada rezeki Amir berbisnes , adalah rezeki nak memakai telefon bijak diatas tuh seperti yang diidam-idamkan . 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design