Wednesday, December 8, 2010

TuneUp Utilities : Mengoptimumkan Prestasi PC

Buat entri ilmiah sikit kali ini . Hehe . Pernah tak PC/laptop korang rasa macam lembab , hang atau sengal-sengal yang buat korang rase nak hempuk-hempuk je PC/laptop korang ? Hehe . Okeh , mungkin itu melampau . Tapi itu lah simptom-simptom dia . Perisian TuneUp Utilities kini boleh mengoptimumkan kembali windows anda seperti yang baru . Perisian ini kini diberi percuma kalau beli produk Avira . Haa . Combo yang cukup sempurna tu! .

Perisian TuneUp Utilities ini mudah untuk dipasang , dan juga mudah untuk dikendalikan . Malah ia boleh menguruskan segala masalah windows anda dengan satu click sahaja . Mudah bukan ? Perisian ini amat lah sesuai dipakai oleh golongan yang kurang pengetahuan tentang windows serta cara untuk memperbetulkan windows secara manual , TuneUp Utilities buat semua sekali secara automatik . Haaa . Tak payah susah-susah untuk mengenalpasti masalah windows anda . Perisian ini akan membantu anda mencari serta memperbetulkan windows yang kerosakannya minor .

Berminat untuk mencuba perisian ini ? Boleh klik sini untuk memuat turun perisian percubaan . Dan kepada yang mahu memasang perisian secara kekal perisian TuneUp Utilities pada laptop anda boleh lah comment email anda di entri ini untuk mendapatkan genuine product key TuneUp Utilities 2011 yang akan diberikan secara percuma oleh Amir ! . Peace .


Skrin tembak : TuneUp Utilities yang telah dipasang pada laptop Amir

1 comments:

unknown said...

Syafiq_haizal09@yahoo.com. Hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design