Thursday, January 27, 2011

[ Plugins ] Facebook PhotoZoom for Firefox

Yeah . Yeah . Yeah . Setelah sejenak masa Amir tinggalkan blog Amir yang tak berapa nak hot ni terbiar dan terbengkalai tanpa sebarang update . Argh . Tidak kusangka tahun akhir pembelajaran adalah satu penyeksaan . Haha . Bukan semester yang terakhir tapi tahun yang terakhir .

Kali ni Amir nak share satu add-on untuk internet browser korang semua . Sesiapa yang pakai chrome Amir rasa mereka pun sudah mengenali dan mengetahui akan pekara ini . Maklumlah , Google Chrome sentiasa update extension addon setiap masa . Tak macam firefox , sesetengahnya memerlukan installation terlebih dahulu .

Ape itu plugin Facebook PhotoZoom ? Haa . Ia menunjukkan gambar yang ada di Facebook seperti profile picture , dan lain-lain gambar hanya dengan meletakkan cursor mouse pada sebarang gambar yang kita mahu lihat tanpa click pada gambar tersebut . Mudah dan BEST! HEHE . Tegok skrin tembak yang Amir bagi kat bawah . HEHE ;)


Amacam ? Cun kan ? HEHE . Amir rase bende ni dah ketinggalan dah nie . Tapi saje nak update jugak . Ngeee . Nak dapatkan plugin ini ? Klik kat bawah .

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design