Friday, June 17, 2011

Ini Yang Korang Dapat Bila Setia Bersama Nuffnang ?


Setelah lama menunggu untuk cashout ganjaran 'setia' bersama Nuffnang . Amir kini dapat satu email dari Nuffnang . Nie hah . Blogger semua baca sendiri lah ea ;)


Dia cakap click fraud ? Macam bodoh je . Bile mase pulak aku klik iklan sendiri ? Saje bikin panas . Dah menyampah dah aku dengan Nuffnang . Dah lah bnyk CTR click dtg dari blogshop aku . Lebur macam tuh je . Macam sial je ayat die . Nak banned & blacklisted . Buat je la sekarang . Aku dah tak heran lah wei .

Siapa-siapa ade idea ? Malas nak pacak iklan nuffnang dah lah . Nak tukar lain . Any idea blogger ?

3 comments:

Aini Azman said...

Anta la ticket kat NUFFNANG tnya pasal ni klu btol apa yg awak cakap kan tuh,.

Advertlets pon ok gak,.tiap2 hari income naik,.but traffic kene maintain la,.^^

Admin said...

@NURUL AINI NORAZMAN

HEHE . Submit ticket ea ? Oke2 . Nnt try . Aah lah . Advertlets pun ade org ckp best ;P Thanx ya .

Jai said...

he3.. Sorilah mencelah sikit yer.. Aku sebelum ni lama gak guna nuff sampaikan 1 tahap aku tanya kenapa BE x dpt, diorg bagi jawapan bodoh, terus aku buang...

Aku pun pernah kena macam ni, ianya disebabkan makluk2 yang tah pape jeles ngan kita kot diorg klik iklan tu banyak kali, buat tiap2 hari.. Nanti lelama terus kena banned..huish.. Ngeri jugak tu..he3. Diorg kan boleh cek IP, kenapa diorg tuduh2 je.. Jarang la blogger klik iklan sendiri sebab tau risikonya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design