Sunday, September 9, 2012

Wondershare MobileGo Untuk Android


MobileGo adalah satu perisian yang sangat pintar untuk telefon pintar Android anda . Ianya adalah satu perisian pengurusan . Dan ianya amat lah mudah untuk digunakan . Anda boleh menguruskan pelbagai seperti menguruskan senarai kenalan , sms , dan macam- macam lagi .

Just Plug in and Go
Android phone manager ini amat lah mudah , dan dapat digunakan hanya dengan menyambungkan telefon android anda dengan sambungan USB . Malah ianya juga boleh disambung dengan sambungan tanpa wayar .

Back it up all or Restore with a click
Anda boleh membuat backup dan restore kembali dengan hanya satu klik sahaja . Anda boleh membuat backup seperti sms , contact , application dan bnyk lagi .

Music , Photo and Video on the go
Memudahkan anda dalam urusan pengurusan media seperti musik , gambar , video sama ada dari pc ke android device atau pun sebaliknya .

Transfer Contact between Symbian , iOS and Android
Ianya menyokong dan membenarkan anda untuk menguruskan senarai kenalan dengan amat mudah sekali . Sekiranya anda beralih dari Symbian ke Android atau pun dari iOS ke Android . Jangan risau keranan perisian ini menyokong serta mudah untuk anda membuat peralihan senarai kenalan ke telefon pintar anda .

Organize you Apps
Memudahkan anda untuk menguruskan applikasi yang diinstall kedalam telefon pintar anda

Seamlessly Send & Reply Texts
Antara kelebihan yang amat pintar . Ianya membenarkan pengguna membalas sms atau menghantar sms melalu pc berbading dari telefon .

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design