Monday, November 26, 2012

Perbandingan Yoobao Power Bank Original & Palsu

Yoobao Power Bank yang dikenali ramai oleh penggemar gadjet terbaru di pasaran . Ini kerana , dengan power bank . Tiada masalah untuk mengecas gadjet-gadjet seperti iPod , psp , mp3 , telefon bimbit dan sebagainya . Namun kini , dengan teknologi terkini , gadjet seperti ini pasti akan cuba di clonekan atau lebih mudah dengan produk palsu demi mengaut keuntungan yang berlipat ganda oleh pihak yg tidak bertanggungjawab .

Untuk mengesahkan Yoobao Power Bank anda adalah 100% original , sila klik pada pautan dibawah :

Masukkan 20 digit kod keselamatan yang boleh didapat dengan cara , menggores label seperti gambar dibawah :


PERHATIAN! SILA MASUKKAN KOD KESELAMATAN SEKALI SAHAJA

Anda akan mendapat mesej seperti berikut :

"Hello. What you inquired is original product from Yoobao Technology Shenzhen Co.,Ltd. Please be assured purchase. Thank you."

Sekiranya anda memasukkan kod keselamatan yang sama pada kali kedua , anda akan mendapat mesej seperti berikut :

"Shenzhen Quality And Technical Supervision Forgery Bureau remind: The number has been inquired many times. Please pay."

Dan sekiranya anda mendapat mesej seperti ini :

"The code on the security labels of counterfeit are the same."

Ini bermakna , Yoobao Power Bank milik anda adalah palsu/imitation/clone . Setiap kod keselamatan adalah sepatutnya berlainan bagi setiap satu unit yang dikeluarkan oleh kilang .

Dan untuk mengenal pasti dengan lebih tepat , sila rujuk gambar dibawah serta penerangan di jelaskan bagaimana untuk mengenal pasti Yoobao Power Bank yang original serta yang tiruan kini banyak didapati dipasaran serta dijual dengan harga yang begitu murah .



Untuk membeli Yoobao Power Bank yang dijamin 100% genuine authentic , sila klik pautan yang disediakan dibawah . Produk yang dijual adalah dijamin ORIGINAL . Dan e-invois akan dibekalkan untuk rujukan masa hadapan .

Seller Info : Mobile Online Store
Facebook Page : https://www.facebook.com/mobilestore2u
Contact Method : PM @ FB
Product Info/Picture : Yoobao Thunder Power Bank : Model YB651

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design