Tuesday, January 11, 2011

CikShida Power Miming ;)

Kenal tak sape CikShida ni ? Hehe . Saje je Amir nak cerita sal CikShida ni , banyak dia buat video miming macam-macam lagu . Yang Amir suke yang kat bawah ni . Miming lagu Kalau berpacaran . Hehe . Tengok ler . Selamber badak je muka dia . Haha . Memang sempoi lah die nie .


Amacam ? Ade pecah perut segala urat kentut ? Haha . Dia nie memang lah , tapi bnyk lah video dia kat youtube tuh . Semua nyer buat Amir tergelak bagai nak rak . Haa . Boleh lah check ptofile youtube dia kat sini . Dengan klik SINI

2 comments:

Ateynmohd said...

hahaha ~ puas gelak :P

Amir said...

@Ateynmohd

Haha . Tau pun . Serious terbaik dari ladang :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design